drawing machine
webképregény, flatlines
póló médium
signals kiállítás szécsényi-nagy loránddal
utca és karrier, föltámadás
kun orsi 'rontott' polaroid újrahasznosítása
táncoló poló, emulsion lift
homoklap
mapping the local
+für johanna, vasily kuzmich, ricrardo capitani
Dunaújvárosi Lenin szobor rekontextualizálása
-titkos audio guide
harcos hungarista márla újragondolása
black metál poló
'hőhullám', föltámadás kiállítás , utca és karrier
hajlított bitumen objektek
A lakhelyem vonzásában gyakran van útfelújítás, ahol figyelmes lettem a kitúrt, időlegesen félretett bitumen darabok szép ívére a nagy halmokban.
Így hazahoztam zsákmányként majd tovább formáltam őket a Nap melegében.
Egy technológiai korszakváltás során, az elavult eszközök leváltásával olyan attribútumok
vesznek ki a médiumból, melyek aztán nem reprodukálhatóak az új, korszerű
eszközökkel. Ezek eltűnésével és az általuk kiváltott érzet-emlékek elhomályosodásával
általában senki sem számol. A kazetta szalag végén a magnó kattanása, a bakelit
sercegése, a polaroid színátmenetei csak jelentős idő elteltével tűnnek fel hiányként a
használók számára. A VHS korszak letűntével majd a digitális éra térhódításával az analóg
modulációk hibák szinte teljesen eltűntek. A feledésbe merülő analóg hibák utáni vágy
azonban jelenvaló maradt, mivel a hozzájuk kapcsolódó emlékek tudattalanul részünkké
váltak.
A videó architektúrájában a kiállító művészek által létrehozott másodlagos idő
rezonanciákon, sajátságos feedback-eken keresztül kívánják feltérképezni az emberi
értelmezhetőség és a gépi látás határának dimenzióját. Olyan határfelületet hoztak létre a
mozgóképes anyagokban, melyen keresztül a médium saját magával modulálódik, ezáltal
egy új fázis, layer jön létre. A visszacsatolás során a képi adatok önmagukba folynak,
majd úsznak tova a képernyőkön. Különböző képsorokból állítottak össze olyan
(ön)generált képfolyamokat melyek struktúrája az ismételt jelek egymásra rétegződésén
keresztül épül fel. A jelörvények olyan analóg képzajként jelennek meg, melyben csupán
az eredő képi tartalom fragmentumaiként ismerhetőek fel; egy letűnt virtuális világ
töredékei.