Csököly Adél Kamilla
Im
not
>Game<
Csököly Adél
(Megnyitás után->lépj át egy másik oldalra majd vissza, még nincs optimalizálva telefonra)
Mindannyian találkoztunk már azzal a funkcióval belépési oldalakon, amelyeken meg kell erősítenünk, hogy nem vagyunk robotok. Ezeket a checkboxokat használtam fel egy céltalan és vég nélküli játék formájában. Főként arra mutatok rá, hogy ezek a „pipálgatások” mennyire mechanikus reflexekké váltak számunkra. Elég rápillantanunk és máris tudjuk miről van szó. Ebben az értelemben mi magunk is megpróbálunk ezen a platformon robotokként minden jelölőnégyzetet kipipálni, amely szinte lehetetlen. Ha elvonatkoztatunk a digitális szokásainktól, akkor az a hétköznapi jelenség is eszünkbe juthat, hogy igenis robotikusan éljük mindennapjainkat, ismétlődő cselekvéseket hajtunk végre nap nap után. A „robot”, mint munkavégzés fogalma is látókörünkbe kerülhet. (Robot: A feudalizmus korában a föld megművelése a jobbágyság kötelessége volt. A jobbágy földtulajdonát szigorúan szabályozták. A földterület nagysága után szabták meg az elvégzendő munka („robot”) mértékét, melyet a földesúrnál, a termőföld tényleges tulajdonosánál, kellett ledolgozni)
Maszk és szabászat - Látványtervező tanszék
/alkalmazott jelmeztervezés
Balkonkertész, "hipszter" lány
Jelenetek:
1. Nyitány
2. Nagymama módszerek
3. Hipster karantén
4. Különböző nemzetek take-away-je
5. Desszert – otthonsütő verseny
6. Finálé
PAIKKA
Art Gallery
>
>
>Soharóza kísérleti énekegyüttes<
Fejdísz Nagy Brigitta tervei alapján
Nagy Brigittával
/látványtervező hallgató/ közösen tervezett jelmezterv
Az elkészült balkonkertész táska -saját terv alapján
Technikai megvalósításban Tihanyi Áron segített
>Hagyományos filmvágás storyboard<
🞅
Kezdeti terveimből válogatás